Пошуковий запит: (<.>A=Козігора М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Козігора М. Формування інтелектуальних вмінь і навичок у процесі навчання молодших школярів [Електронний ресурс] / М. Козігора // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2016. - Вип. 1. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2016_1_13
|
2. |
Козігора М. А. Арт-терапія як засіб навчання і виховання учнів початкової школи [Електронний ресурс] / М. А. Козігора // Молодий вчений. - 2018. - № 7(1). - С. 198-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_7(1)__46
|
3. |
Козігора М. А. Місце арт-педагогіки у процесі фахової підготовки учителя початкової школи [Електронний ресурс] / М. А. Козігора // Молодий вчений. - 2018. - № 10(1). - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10(1)__16
|
4. |
Козігора М. А. Особливості розвитку та динаміки мотивів навчальної діяльності молодших школярів [Електронний ресурс] / М. А. Козігора // Молодий вчений. - 2018. - № 12.1. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_12
|
5. |
Козігора М. А. Вплив сімейних відносин на особистість дитини [Електронний ресурс] / М. А. Козігора, М. І. Замелюк, Т. В. Оксенчук // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 191. - С. 256-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_191_64
|
6. |
Козігора М. А. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до реалізації технології навчання через дослідження [Електронний ресурс] / М. А. Козігора // Академічні студії. Серія : Педагогіка. - 2021. - Вип. 2. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/acsp_2021_2_10
|
7. |
Левицька В. А. Педагогічні аспекти становлення висококультурної особистості: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / В. А. Левицька, М. А. Козігора // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 12(2). - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_12(2)__33
|
8. |
Козігора М. А. Вплив темпераменту молодшого школяра на успішність навчальної діяльності [Електронний ресурс] / М. А. Козігора // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2019. - Вип. 71. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2019_71_34
|
9. |
Козігора М. А. Роль мотивації у готовності дитини до шкільного навчання [Електронний ресурс] / М. А. Козігора // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 18(3). - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_18(3)__12
|
10. |
Козігора М. А. Неуспішність учнів початкової школи як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / М. А. Козігора // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22(1). - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_22(1)__14
|
11. |
Козігора М. А. Психологічна готовність дитини до навчання в школі [Електронний ресурс] / М. А. Козігора // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 16(2). - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_16(2)__15
|
12. |
Козігора М. А. Поняття тривалого травматичного стресу та контексти його застосування [Електронний ресурс] / М. А. Козігора // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2021. - Вип. 4. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2021_4_4
|
13. |
Засєкіна Л. В. Крос-культурна адаптація та стандартизація шкали симптомів моральної травми [Електронний ресурс] / Л. В. Засєкіна, М. А. Козігора // Психологічні перспективи. - 2022. - Вип. 39. - С. 139-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2022_39_13 Розглянуто результати культурної адаптації та стандартизації шкали симптомів моральної травми (МТ) цивільного населення під час війни. Мета дослідження - перекласти, адаптувати та на емпіричному рівні дослідити психометричні властивості шкали симптомів МТ у цивільного населення під час війни. Методи. У дослідженні взяли участь студенти та викладачі педагогічного коледжу, а також вчителі загальноосвітніх шкіл Волинської області, які відвідували цикл тренінгів "Психологічна підтримка вчителів шкіл", організованого Управлінням Державної служби якості освіти у Волинській області у період 26 квітня - 15 травня 2022 (n = 111), середній вік досліджуваних 21,93 +- 8,58, мешканці Волинської, Рівненської та Львівської областей. Процедура перекладу та культурної адаптації здійснювалася відповідно до рекомендацій ВООЗ щодо перекладу психодіагностичного інструментарію та містила чотири етапи, зокрема прямий переклад (3 перекладача, які обізнані з психологічною термінологією); група експертів для зворотного перекладу (2 особи), претестування та когнітивне інтерв'ю; остаточна версія. Результати. Надійність шкали визначалася через показники внутрішньої узгодженості за допомогою альфи Кронбаха для вибірки (n = 111), що становить 0,7, та тест-ретестової надійності (n = 32) з розривом у 8 днів, що становить r = 0,67, p << 0,01. Дискримінантна валідність визначалася через показники кореляції MISS-M-SF та PCL-5 (r = 0,04, p >> 0,05) і MISS-M-SF та GAD (r = 0,07, p >> 0,05). Конвергентна валідність виражена кореляцією між показниками, отриманими за шкалою MISS-M-SF та іншим опитувальником для діагностики емоційного дистресу, зокрема PQH (r = 0,28, p << 0,05). Конструктна валідність представлена показниками кореляції загального показника симптомів МТ за стислою шкалою та усіма пунктами і знаходиться в діапазоні 0,45 - 0,71. Описова статистика застосовувалися, щоб описати середні значення, медіану, стандартні відхилення і діапазони сумарного показника за шкалою та окремих пунктів. Статистична обробка даних здійснювалася з допомогою IBMSPSSStatistics, версія 22. Висновки: результати дослідження свідчать, що шкала MISS-M-SF може використовуватися для визначення симптомів МТ серед цивільного населення під час війни.
|
14. |
Засєкіна Л. В. Впровадження когнітивно-поведінкової програми психологічної підтримки "дорога до себе" для осіб із моральною травмою під час війни [Електронний ресурс] / Л. В. Засєкіна, М. А. Козігора // Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи. - 2022. - № 1(2). - С. 167-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2022_1(2)__17
|
15. |
Козігора М. А. Впровадження експериментальної програми з профілактики моральної травми у майбутніх вчителів під час воєнного стану [Електронний ресурс] / М. А. Козігора // Психологічні перспективи. - 2022. - Вип. 40. - С. 38-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2022_40_6
|
16. |
Козігора М. А. Прояви симптомів моральної травми у військовослужбовців та цивільного населення під час війни [Електронний ресурс] / М. А. Козігора // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2022. - Вип. 2. - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2022_2_5
|